PRODEJ AUTA / CAR SALE

ENGLISH VERSION HERE

Pokud se chystáte do Jižní Ameriky na delší dobu, tak vám rozhodně doporučujeme cestovat ve vlastním autě - karavanu. Vzdálenosti jsou zde obrovské a jejich překonání je s místní dopravou občas na dlouhé lokty. S vlastním domečkem na kolech budete mít jednak opravdovou svobodu pohybu a za druhé ušetříte peníze za dopravu (nafta je zde levná) a ubytování.
Nebudete vázáni na místní dopravu, ale budete si moct dopřát výlet kam chcete, kdy chcete a na jak dlouho chcete...
Nám v Jižní Americe auto sloužilo výborně - projelo bez problémů Andy, džungle i pouště od výšky 0,5 mnm do 5000 mnm) při cestě od března 2011 do února 2012. K prodeji je od února 2012 a k vyzvednutí je nyní ve Venezuele.


Mercedes Benz 207 D - Bimobil 540   
Obytný speciál
Rv: 1984  

Stav tachometru: 315.225 km     
Typ: 616.939      
Objem: 2350      
Výkon: 53kW      
Počet míst: 4      
Počet míst na spaní: 4
Pocet rychlostÍ:5  
Šířka: 214cm
Výška: 297cm
Délka: 535cm + nosič 55cm

Vybavení:
- topení Truma - Trumatic E4000
- boiler Truma 14 l
- připojení jedné PB láhve
- vodní nerez nádrž 80 l (+ 25 l zadní plastová nádrž, + 95 l v kanystrech)
- nádrž na 60 l odpadní vody
- 2-plotýnkový sporák
- dřez
- lednice s mrazákem - trojkombinace Electrolux plyn / 12V / 220V
- oddělená sprcha s umyvadlem (teplá voda díky boileru)
- solarní panel 24V-12V / 230W Max. Regulátor Phocos CML20
- trakční kempová baterie Varta 125Ah (startovaci baterie také 125Ah)
- převodník z 12V na 220V - 500W
- jedna rezerva a jeden náhradní plášť
- nosič na dvě jizdni kola
- střešní nosič

I když jsme auto koupili v poměrně dobrém stavu, bylo nutné před odjezdem provést několik oprav a úprav.
Pri stavu tachometru 285.140 km jsme provedli nasledujici opravy a revize:
- výměna všech kapalin a náplní
- repase kardanu (vyměna středového ložiska, dvou kloubů)
- výměna vodní pumpy (starou funkční máme s sebou jako záložní)
- výměna vrtule u chladiče s viskospojkou za vrtuli se stálým během (stará opět jako záložní)
- nákup 4ks univerzálních pneu
- kontrola, seřízení brzd
- výměna čepů řízení
- kompletní revize elektřiny a výměna některých tras
- výměna startovací baterie a hlavních kabelů
- seřízení tlaků ventilů
- drobné opravy karoserie
- montáž zahrádky
- revize plynu
- solární panel a pár drobných věcí...
- audiosystém (zesilovač 12V a 2x třípásmové reprobedny Pioneer 100W)

Závady:
Bohužel při přepravě se společností Grimaldi (kterou výslovně nedoporučujeme), nám bylo auto na trase Londýn - Buenos Aires mírně poničeno (a vykradeno).  Při této události byl poškozen rám zadního okna a ukradeny některé věci (které jsme si později nahradili dokoupením v JA).


- Prasklý rám zadního okna. Při manipulaci auta na trajektu zřejmě nacouvali do překážky a mírně praskl zadní okenní rám. Na funkci okna nemá poškození vliv - okno jde otevřít a zavřít.

Později, během silné bouře se rozbilo pravé okýnko na předku alkovny. Bohužel zde není možné sehnat nové, ale okno jsme dobře utěsnili.

Aktuální stav:
- Přibližně každých 6.000km měníme olej (naposledy Castrol 15W-40), protože je zde špatná kvalita nafty.
- Do nafty přidáváme ATF olej pro lepší spalování a čištění vstřiků
- Brzdy kontrolujeme průběžně (destičky a zadní obložení jsou na 80 %)
- Všechno nařádí, vybavení, nádobí apod, které je vidět na fotkách, je součástí prodeje auta.

Na autě nám není momentálně znám žádný problém, který by bránil nebo stěžoval užívání karavanu.

Cena (k jednání) 9000 USD, informace, způsob platby a předání na e-mailu:
bimboroad@gmail.com



























Žádné komentáře:

Okomentovat